Sovmorgon & julklappar

Ojj idag hade jag tänkt gå upp vid halv 7 tiden, när anders gick till jobbet, men eftersom ja va så galet trött gav ja upp.. Ja ställde klockan på 8.. snooza den till 9 och sommade om o vaknade 10... Anledninänkte till att ja tänkt gå upp så tidigt är för att jag inte ska vnda på dygnen..
Nästa vecka hoppas hoppas hoppas jag på o kunna jobba.. Inte för att det känns nåt bättre i armbågen alls =/
Ja ska ju ner på stan idag och uträtta lite ärenden.. Och eftersom jag har en aning svårt att ta på mej en jacka, så tänkte jag att jag kunde gå ner i källaren och hämta en väst... Kanske int så varmt då , men lätt att ta på oc av =)
Men jag hittade den inte... Dessutom kunde jag ju inte flytta kartonger så bra...
Så de får bli jacka heltenkelt...

Jag ska faktiskt gå ner på stan idag hade jag tänkt.. Men de e ju bara bra, så ja rör på mej, inte bara sitter hemma o blir fet!

Nu ska ja dra!

Glöm inte lämna kommentarer... Ni suger faktiskt på det!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas du blir bättre i armbågen snart,vi kanske syns sen då.Kram Zandra och Kevin

2008-12-04 @ 11:49:14
URL: http://lillfisens.blogg.se/
Postat av: Limpan

Du kan inte bli fet Sandra ; ) Puss..

2008-12-04 @ 18:13:10
URL: http://kimolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0