Tidsfördriv 3


Humör just nu: Uttråkad o trött.
Favoritgodis: Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Kyckling
Kläder just nu: mysbyxor o mjukiströja
Sommarplaner: Vara lycklig =)
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 3
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Många.. Enligt Anders e de Beck =)
Kommer du ihåg din första kärlek: Aaa Johan när ja gick i 1an =)
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:  Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Jag har väl gjort de nångång
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: Ibland, beror på vilket humör jag är på
Rädd för insekter? Myror o getingar
Största svaghet: Vet ínte
Det här är jag bra på: Visa mej glad utåt =/
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Styrka
Skriver du dagbok? Nja... Bloggar mest.. Vissa saker hamnar i boken
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Oj ja vill ha många tattos =)
Är du rädd för blod? Ja oerhört rädd faktiskt
Anser du att du är stark? Nää eller psykiskt e ja nog rätt stark
Brukar du sola? Ute..
Vad gör du om du får hicka? Äter en tesked socker med 100% koncentration =)
Har du en besatthet? Shopping
Favoritplagg i garderoben just nu: Många
Byter gärna garderob med: Carrie i sex and the city =)
Trivs bäst i: myskläder o klnningar
Bästa stiltipset: blanda dyrt med billigt.
Bekriv min stil: Bekväm
Vanligaste färgen på mina kläder: Grått o svart
I Sommar kommer jag gå klädd i: Tunna o korta klänningar
Men absolut inte i:  Vinterjacka
Jag doftar just nu: DKNY appel
Favoritmodellen just nu: Ingen
Byxa eller kjol? Klänning =/
Så många skor har jag: Alltför många
Smink till vardags: Mascara o ögonbrynspenna
Festsminkning: Puder lite sotade ögon o rouge.... Ögonskugga kan förekomma =)
Sminktips till allmänheten: naturligt
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja? Wooow ingen aning såhär på rakarm!
Mig själv med tre ord: Glad, stressad o sprallig
Jag tränar: På gym ibland
Jag ville bli när jag var liten: Arkiolog


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha tack då :)



Varför äter du inte kyckling ? av allt liksom

2008-12-09 @ 22:56:38
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0