Tro´t eller ej! Mordhotat på jobbet....

Men jag har faktiskt tagit mej till gymmet idag och tränat =) Gaaaah jag e bara för duktig =)
Meningen e ju att vi skulle träna imorn me, men jag fick reda på idag på jobbet att vi skulle ha julfest imorn på jobbet.... Asså för barn o föräldrar...
Kul... Ingen kommentar.... Kommer ju va på jpbet från öppning till stängning..... Suck...
Såå de blir ingen träning för mej.... Nepp... Inte på onsdag heller, för då slutar ja ju inte förr'n 17.30...
Idag har jag fått ett gäng kallelser till läkaren... Elle regentligen bara 1, men jag har fått lappar om vilket/vilka blodprov ja ska ta... Och det är ju inte bara 1 rör dom ska sno av mej... Nää typ 15-20 st!! Jag kommer ju bli platt?

Idag va de ju första dagen på jobbet.... Aaa de gick ju bra, men fy vad trött jag va!!
Dessutom blev jag mordhotad... Aaa av en typ 5åring.... De tackar man ju för =/ känns tryggt o gå till jobbet imorn...

Nu ska ja hoppa in i duschen... Sen hoppas på o få sova....

Hoppas ni får en bra dag!
Lägg gärna till mej på bloggkoll här till vänster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0