Uppe med tuppen o tvättar, trots sjukskriven..

Gaaah.. Inte många timmarssömn inatt.. Vaknade flera gånger av att jag låg på min armbåge, på nåt mycket konstigt sätt...
Idag gick jag upp 06:25. Anders skulle åäka till jobbet då, och eftersom jag behövde hjälp ner med all tvätt, så hade ja inte så mycket val av de hela...


Dessutom hoppas jag vara tillbaka på jobbet nästa vecka ((även fast läkaren inte tror de)) så kan jag ine sova bort hela dagen...
Jag hade tänkt att jag skulle kolla på "Trolltider" nu.. Ni vet den gamla julkalendern från 1961... Som gick i repris senare... Åhh ja tyckte den va sååå bra...
Få se om ja tucker de nu me =)

Om 45 minuter e de ner i tvättis igen som gäller...


Min Todolist för idag:
1. Tvätta
2. Trolltiden ((mellan passen))
3.Anna kommer förbi, och väntar på tåget
4. Till Luna VC och hämta papper..
5. Ev sälja min mobil.
6. Komma på julklappar till alla... =/ skit trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0