såå glad & nyfiken!! Vad tror du??

Idag har jag varit hos läkaren och blivit platt... Japp platt som en pannkaka... Aaa typ iaf... Dom tog 9 rör med blod, 7 st va långa och bredare rör än dom vanliga små...
Skit skumm undersköterska som tog dom... Hon sa inte ett enda ord till mej under hela tiden... Inte ens "hej" lixom...
Olga hette hon... Hon gav mej en etikett typ med min adress på, sedan tog hon tillbaka den... Jag ANTAR att hon ville att jag skulle bekräfta om de stämmde eller inte...
Sen när hon skulle sticka mej så hade hon inte stängt dörren.. Så ja fråga henne om de va OK att stänga till dörren en aning... De satt ju fullt me folk precis utanför... Då muttra hon till lite och sedan putta till dörren...
Hejdå sa ja glatt när jag gick, men inte ens då kunde hon säga nåt..
Jag tror att hon inte kunde så bra svenska, men HALLÅ??? Dax o ta en svenskalektion då da.. Tänk om jag hade varit spruträdd och behövde kanske få lite lugn... Nepp...


Efter de skulle jag gå och köpa mej en latte och ta me...
Hon i cafe´t fixa en, och när hon gav mej den hade hon bara satt locket på halva muggen...
Så försökte jag sätta dit de själv, men de gick inte...

Jag: -Ähhum de gäår inte och få på locket..
Hon: Nä dom passar inte tror jag....
Jag: -Öhh okej, har du kanske nåt som passar då? De e ju lixom en Take away...
Hon börjar leta...
Hon: -Nej de e de ända...
Jag: - Ahaa men kan jag få en vanlig mugg då! ((Måttligt irriterad))
Hon: -Nej vi har bara den..
Jag: - Men kan du ge mej en mugg som jag kan dricka ur..
Hon: - Vadå? En sån här då? ((Hon pekar på en vanlig mugg))
Jag : -Ja, de e ju kaffe! ((Vt man inte vad en mugg är kanske man inte borde jobba inom restaurang))



Idag har jag hämtat Anders julklapp... Jag va tvungen och skynda mej som en galning... Innan Anders kom hem.. Som tur va fick han jobba till 18 idag... Så jag hann... Jag drog från jobbet tidigare....
Kutade hem och slog in den... =)

Anders julklapp =)

När jag höll på o laga mat, blingade det på dörren... Där stod Anders med 2 julklappar... Och dom va till mej =)
Åhh jag är sååååååååå nyfiken...

Undrar vad det är...
VAD TROR DU ATT JAG KOMMER OCH FÅ???

Jag hömtade även ut mitt paket från H&M... =) ÄNTLIGEN FICK JAG MIN BJÖRNFITTA!! =)
 

Jag såg även att min amaryllis hade slagit ut =)
 

Fin va =)

Såå de va vad min dag hade och bjuda på =)
Hur har eran dag varit??

Kommentarer
Postat av: Limpan

ÅÅÅÅÅ Va mysigt ni har det då...

Fan vilken snygg björn fitta hahaa vist är dom sköna.. Fan va jag saknar min Kim när jag läser din blogg.. Jag kan inte ens sova på nätterna för jag känner mig så ensam.. Puss..

2008-12-18 @ 00:05:56
URL: http://kimolinn.blogg.se/
Postat av: Marina

D va att e äkta björnfett dä:-P (ska läsaas på värmlandska ;-) ). Låter mycket bättre dåasg

2008-12-18 @ 16:11:10
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0