Utmanad =)

Aaaa va roligt.. Ja har blivit utmanad av Emelie...

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Efterlyst
2. Greys anatomy
3. Lyxfällan
4. Desperate housewifes
5. Gränsbevakarna Australien
6. SOS familj
7. Cops
8. Du är vad du äter

8 saker jag gjorde igår
1. Pratade i telefon
2. Tvättade
3. Laga Mat
4. Titta på Trolltider
5. Bloggade
6. Gick till Ö&B
7. Läste bloggar
8. Myste till 1000 me min älskling


8 saker jag ser fram emot
1. Börja jobba
2. Flytta till hus
3. Skaffa barn
4. Åka utomlands
5. Min födelsedag
6. Mammas julmat
7. Svaret från ögonläkaren 
8. Giftemål =)

8 favoritrestauranger
1. Gamla Eagle
2. Lilla London
3. Kina
4. Mammas vanliga mat
5. Lillebror´s cafe
6. Max
7.Södra Pizzan 
8. Donken

8 saker på min önskelista
1. Resa
2. Pengar
3. Presentkort
4. Systemkamera
5. En tillsvidaretjänst!
6. Kläder
7. Filippa K muggar
8. Vårat drömhus

Jag utmanar:
Marina
Jessica¨
Minna
Sarah
Linn
Helena
A-K
Zandra

Kommentarer
Postat av: Mipan

Oh schnap...:D

2008-12-04 @ 20:13:44
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aaa det är inte ofta.. men ibland så..

Men jag har lugnat ner mig nu :)

Tack :)

2008-12-04 @ 20:13:52
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej jag utmanade dig pga att du är en av dem bloggarna jag läser. jag arbetar som föreningssamordnare för aktiv ungdom. så just u startar jag upp oss i bbland annat södertälje och 4 andra kommuner...

sen jobbara jag som undersköterska på halvtid.. men kommer att avsluta den tjänsten snart.

vad jobbar du med?

2008-12-05 @ 09:47:20
URL: http://girlyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0