Vila = Skit tråkigt!

Jaha.. va på akuten i tisdags för att ja hade så fruktansvärt ont i mitt vänstra bröst.. Muskelinflamation.. Ta voltaren och alvedon så ska de hjälpa... Du får komma tillbaka på tisdag för ett återbesök.. Idag e de tisdag och ja gick dit... Mot min vilja.. För optimist som jag är så tänker ja att allting löser sig med tiden...
Läkare som jag hade va typ diment eller nåt... Han fråga mig 4 gånger vad jag arbetade med, och 3 gånger om jag hade haft sådär förut... Märklig typ...
Han sa att jag ska byta ut voltarenen mot ipren och äta de tillsammans med alvedon 3 gånger om dagen, och alvedon 4 gånger om dagen...
Ja kommer ju vara en levande värktablett.. De värsta av allt va att han sa att jag måste vara hemma och vila den här veckan ut för att kroppen ska få en chans och läka... TRÅKIGT!! Vad gör man? Vila... ja e ju grymt bra på att sova, men ja vill ju absolut inte vända på dygnen som de blir lätt att man gör..
Ja får ladda ner massa dåliga filmer och kolla på... Skulle ju faktiskt kunna formatera om datan också, men de e ju väldigt jobbigt.. Då måste jag ju spara allt först...

Nä nu ska ja vila... haha till nån dålig film...


Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0