Jag ska bli moster igen :D

Så va denna helg över... Midsommarhelgen..
Vi åkte ut till Agdala för att fira midsommar tillsammans med Anders familj.. Det var jätte mysigt... Vi lyssnade på musikanterna och tittade på folk..
Jag hade en himla lust att dansa runt midsommarstången. Men kände dock inte för att göra det själv... Tillslut fick jag med mej Emila.. Vi dansade nästan ett helt varv =)
Sen kom Anna...
Sen gick vi tillbaka till husvagnen..
Sen skålade vi i champange
Sen dukade vi fram sill, lax, ägg osv
Sen åt vi
Sen snacka vi massa skit..... och drack öl...
Sen lyssnade vi på regnet som kom förbi..
SEN FICK JAG REDA PÅ ATT JAG SKA BLI MOSTER IGEN =) *gladast i världen*
Sen åt vi tårta
Sen kom Björn, Kenta och Botte...
Sen åkte Kenta...
Sen sa vi hejdå till alla..
Sen åkte vi till Järna... Kära Björn hade satt på värmen på högsta!! Allt för att retas me mej...
Där grillade vi ute på gräsmattan, efter en stunds frysande och mysande så bestämde vi oss för att gå in i värmen.... Där drack vi lite, men jag var så satans trött så jag satt mest och tittade på alla andra...

Nu ska jag duscha....


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0