Noppes, Cafét och Thailand!

oj så länge sen det va jag skrev nu.... Jag har varken haft lust, tid eller ork...
Mycket har hänt, vet bara inte vart man ska börja...

I tordags och fredags hade vi planeringsdagar.. Fy vad tråkigt tyckte jag till en början, men efter dagarnas slut så kändes det riktigt kul att äntligen få starta med vårat tema...

På fredagen efter mötet hade vi middag på Sidenkällarens festvåning.. Det var jätte trevligt och väldigt god mat. Det absolut tråkigaste var att min kära kollega Krisitna inte kom.. Hon hade fått förvärkar... Åhh jag önskar henne all lycka i världen när det är dax för förlossningen...

Iaf, efter middagen så drock jag, Anna, Jenny, Andreas och Camilla till Noppes... Haha.. Eftersom en pappa på¨förskolan jobbar där så blev vi uppskrivna på listan... Vi träffade dock inte Kungen. Men en rätt på lyset Leif GW Persson.. Och en annan skådis som jag inte riktigt vet vad han hette...
Vi blev väl bemötta där, och vår "värd" Niklas presenterade oss för alla möjliga människor. Så det blev massa kind pussar och gratis dinkar =) Iallafall för mej och Anna.. Jenny, Andreas och Camilla slog sig ner vid en soffa, och där satt dom tills vi betämde oss för att dra till Cafét istället. Vår "värd" Niklas ville gärna att vi skulle följa med honom på hans dejt (?!) men vi tacka nej till det erbjudandet och gick till Cafét istället...
Efter en galet kul kväll tillsammans med arbetskamraterna besämde jag och Anna att vår festkväll fick ta slut. Så min kära Anders kom och hämtade oss och körde hem Anna till Årsta, och fortsatte sen hem till Södertälje....

Nu är det bara 23 dagar kvar tills vi drar till Thailand... Fy så jag längtar!!

Nu ska jag lägga mej på soffan me min underbara sambo och kolla på tv tils det är dax att gå ner i tvättstugan igen....


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0