Snart är vi där!

Åhhh vad jag längtar! Ja fattar inte att om 4 dagar åker jag och min underbara Anders till Thailand... Fy så mysigt... Men jag e ju så förbannat flygrädd...
Idag fick jag sista Twinrix sprutan,.. Eller jag ska ta en om 5 månader också...

Ja har precis sökt på Hammarby på Youtube.. Åhh vilken stämning.. Jag längtar verkligen tills jag och Becca ska börja härja på matcherna igen... Vi hade ju tänkt gå på premiären, men jag e ju i Thailand då så de blir inte av.. Men vi har siktat på Hammarby- Göteborg.. Men de e inte förrän i maj.. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge... Jag måste ju bara säga att Kentas Just idag. är en riktig favvo låt.. Den väcker verkligen gamla minnen om matcher och stuff..

I onsdags var jag hemma hos Kristina. Åhh de var så himla kul och träffa henne! Och framförallt lilla lilla Hugo.. Vilken skönhet.. Hmm kan man säga så om en lite bebis? Iallafall, ett riktigt underverk måste jag säga...
Jag är verkligen glad för hennes och Johans skull! Och oj vilken fin lägenhet de har!!

En annan sak ja sökte på Youtube va Blondinbella... hahaha shit... Hmm tänker inte säga så mycket mer... Man får väl bilda sig en egen uppfattning....


Nu ska ja och min alskade sambo titta på film.. Han tycker nog att jag just nu e världens tråkigaste flickvän...


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0