Vadan detta sjukhusbesök?? När man ändå inte får nåt svar!

Efter våran Thailandstripp så blev jag jätte dålig... Jag blev prickig över hela kroppen, och 40°C feber... Huvudvärken var 10 gånger värre an när jag brukar få migrän... Jag blev inlagt 1 vecka och sjukskriven 1 vecka...
Läkarna tog alla möjliga prover.. Men när dom ringde mej visste dom inte vad det var, för proverna hade inte gett några svar..
Så less..
Dessutom har jag ju tappat synen på högra öga... En syster sa att det ar att jag var ljuskänslig eftresom jag äter pencilin.. Men att det skulle försvinna 5 dygn efter att jag slutat äta pencilinet...
Nu har det gått 3 veckor sen jag slutade äta de förbannade pencilinet, och jag har fortfarande inte fått tillbaka synen... Jag berättade det för läkaren när hon ringde, hon tyckte att det var jätte konstigt och hade aldrig hört talas om att nån tappar synen pga ett encilin...

Iaf jag ringde till Globenögonklinik i fredags, men hon kunde inte ta emot mig just då, så hon bad mej ringa till St Eriks ögonakut...

Jag tänkte ringa dit imorn...


Ifredags var jag och köpte en ny bärbar dator... Jag har ju den här, mne den är för stor för att ta med sej fram o tebax på jobbet..
Den nya är jätte liten occh jätte fin=)

Idag ska jag köpa nya skor.... Tänkte dra till skopunkten och kolla om det finns några man gillar...


Nu ska ja hoppa in i duschen och sen väcka min käresta... Vi ska dessutom hinna ta upp kartonger och sortera dom inför flytten....


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0