Dagen i ära!

Igår kom anna hitt vid 16.15 tiden, hon skulle fixa mina naglar som verkligen såg förjävliga ut...
Men nu e dom fina =) mycket nöjd!!
TACK ANNA! DU ÄR BÄST!!

När vi suttit och pulat ett tag så kom Björn... Då va de dax för tacos... Men när anders skulle börja kom han på att han glömt kryddorna...
Så då fick dom gå till fären, dm tog me doggen, för han behövde skita... Men de gjorde han inte...

Maaat... Mmmm gott... Sen va de dax och fortsätta me naglarna.... Vi va väl klara med dom vid 22.30 tiden...
Sen va de dax att fixa min jävla skit klänning... Anders och Anna hjälptes åt att sy in den... Ja o Björn suckade mest och fattade väl ingenting...

När klänningen va klar, va de dax för min bh och få sig ett smakprova av symaskin, dock gick de inte så bra, så Anna fick sy den för hand..

Men nu är den bra!

Nu måste jag skynda mej in i duschen... För snart ska vi till Ullis.... Hon fyller ju 30 idag... GRATTIS GRATTIS GAMLE TANT =)

Kommentarer
Postat av: Favorit Plingen

Hoppas du har det jätte kul på festen ikväll =) puss

2008-11-15 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0