God morgon Onsdag!

Onsdagen är mer än välkommen!
Då vet man att det är fredag snart... Och på fredag tänkte ja hälsa på mitt gamla jobb en sväng... Egentligen passar inte denna fredag så bra, etersom Emilia fyller år, så vi ska dit.. Men jag saknar ala barnen så otroligt mycket att ja bara vill dit =)

Imorse vaknade jag av att älsklingen lå och puttaade på mej... Aaa de va ju säåklart min väckarklocka som dundrade...

Idag ska ja ha planeringstid.. ÄNTLIGEN! ja har ju inte haft det på flera onsdaga.. Men idag blir de av! Ja ska till och me ha me mej min dator... De jobbiga är att jag måste had en stora ärbara me mej.. och den e ju galet tung!!!

Nu ska ja hälla upp kaffe i muggarna... Jag har gjort "Godmorgon Sara" kaffe =)

Hoppas  ni får en grymt bra dag! Ja slutar inte förrän 17.30... Usch....

Kommentarer
Postat av: Sarah

god morgon sara?

2008-11-26 @ 09:16:10
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0