God morgon onsdag!

God morgon alla!

Igår slog jag mitt egna rekord med unika besökare... 103 st!!
I förrgår va de 101 st! Wooohoo!

Idg vaknade jag av att Anders putta på mej och sa att min väckarklockaa att ringt i 3 minuter och att jag måste stänga av den..
Åhh suck!
När ja stängt av den helt, lägger ja mej ner... Ja "ska bara vila lite till". Aaa du vet vad ja menar va..
Men ja fick inte vila lite till..
För Katten kraffsa som faan på dörren. Ja fattar inte varför hon aldrig lär sig! De har ju gått över 1 år sen hon fick vara i mitt sovrum på nätterna..

Så ja ska skylla på henne att jag är trött och har ont i huvudet!


Kommentarer
Postat av: edXge

hehe så kul å slå sina egna rekord..kika gärna in bloggen!

2008-11-19 @ 15:42:47
URL: http://www.metrobloggen.se/eliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0