God morgon Torsdag! =) Vadan Tomas Kvick??

Imorse vaknade ja INNAN väckarklockan ringde... Men de va ju inte så att jag vakna minuten innan. Nää ja har ju varit vaken den 04.20..
men ändå känner ja mej rätt pigg faktiskt...
Dessutom har jag vaknat 20 000 gånger..

Jag har legat och vridit och vänt på mej, de har krampat i mina äggisar, så nu e de dax o ringa Gula villan..
jag är rädd att det kan vara vattencystor... =/ brukade ju ha de rätt ofta förut..

Nu ska ja palla mej iväg till tåget, där ska ja möra Sara, lovade henne  kaffe. Men ja orkade verkligen inte gör de...
Förlåt Sara!

Asså den här Tomas Kvick? Hur ska han ha de egentligen? Har han mördat eller inte?
Nu helt plötsligt säger han ju att han e oskyldig?

Ähh ja fattar noll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0