Happy Halloween =)

Godmorgon lördag!

Idag vaknade jag 9.00 då va de bara till att gå upp och gå en kortis med hunden Troy... Japp jag är hundvakt hela helgen.... Ha kom igår em, och åker hem imorn em...
De e så skönt och ha honom, då vet man att man kommer ut och rör på sig...

Filmen igår.. Aaa den va kass.. Anders tyckte att den var rolig, men inte ja....

Så vad bjuder denna dag på idag då??  nu ska vi äta frukost... Tonfiskröra & kaffe...
Sen ska vi ta en lååååång promenad med Troyzan, sen duscha en varm o mysig dusch, klä på oss och åka till kyrkogården.. Ja ska tänd ljus föra mormor..

Hoppas ni får en trevlig allahelgonnadag =)

ja uppdaterar mej senare...




Åhhh sååå mysigt =)


Han är roligt, han äter bara om jag är inne i köket me honom....


Sötisen då!

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

hejje=) jag kalsl bara ta det lungt, får besök om en stund, sen åka ut lite och köpa grejjer till emelie som blir 2 nästa vecka=)

2008-11-01 @ 10:45:31
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Hi hi..där ser man? På Baltazar lr?

Jodå han trivs utmärkt i skolan!:)

Hoppas du haft en bra Halloween!

2008-11-01 @ 12:57:37
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0