Höststädning?

Nu har vi haft " höststädning".. Det gick gansa fort, och det fanns inte så mycket och göra.. Sotta, sopa, och sanda de va typ det som behövdes..
Vi va 6 st, jag tycker det verkligen är skit dåligt, med tanke på att det 'är 2 hus, á 4 portar ´a 3- 4 våningar me boende, och det va bara 6 st som hjälpte till.. Och då va de med mej och Anders, och vi är bara hyresgäster, så vin behövde inte ens vara med!

Nu ska vi hoppa in i duschen, sen fara ner på stan och köpa Filippa K muggar =) =)

Förresten, min usin fick en poke =) jag hade rätt =)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej det brukar jag inte göra, hur gör man det?:P

2008-11-22 @ 13:07:02
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0