ja älskar mamma & pappa!

Idag hard et varit en bra dag på jobbet... Jag slutatde egentligen 16.00, men gick 15.45 för att hinna träffa mamma en sväng och få en trådrulle av henne...
När vi e uppe på perongen träffar ja pappa också, men bara jätte snabbt.
Han klev av det tåget jag klev på.. Men ja hann krama honom och visa uupp min nya lur =)

Åhh vad jag älskar min mamma och pappa!

De är bara så tråkigt att man träffas så sällan. Men dom få gångerna ja gör det är det roligt. Vi ska dit nsta helg, då kommer ju min farmor och farbror Nisse me =)

Nu ska ja krubba lasange som Anders har gjort. Sen ska vi på hockey.. Södertlje- Rögle =) Svärfar ringde och frågade om vi ville följa me.. Han hade 1 biljett över, så vi får köpa en själv...

Måste skynda mej nu!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skoj med hockey ;-)

2008-11-13 @ 21:44:10
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0