Jag = fet

Om en timme ska ja gå till bussen... Ska ju till läkaren igen... 3dje gången  på 1 månade... Bra där!

Nu ska ja göra äckelfrukost... Havregrynsgröt... Fyy o blä... Men de e ju mättande ett tag..

Igår sa ja till Anders att han skulle kolla på min mage...

Han: - Va de va med den?`
Jag: -Men ser du inte hur fet den  blivit?
Han: - Nej verkligen inte.
Jag: - men e ´du sann? du kan ju påriktigt inte säga att du ser att ja blivit fet!
Han: - Du är ju inte fet, men du kanske har fått en liten kula....
Jag: - Ja kan ju knappt ha några av mina byxor längre..

SLUTDISKUTERAT

Jag ska kolla me läkaren om det är farligt att träna när man har ont i öronen, annars ska a va på gymmet från morgon till kväll hela helgen!

Måste dessutom sluta köpa onödiga gottesaker!
Nu gäller de ju och börja träna till sommaren, den kommer ju fortare än man anar...

Måste kirra frulle nu!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

svar: haha, jag tycker den är skitkul.

ha en bra fredag du med tjejen!

2008-11-07 @ 10:25:34
URL: http://mignon.devote.se
Postat av: Minna

Om du är fet så är jag sumo. Jo vi trivs jättebra här. Att vi inte kom på idén att flytta tidigare. :)

2008-11-07 @ 12:11:38
URL: http://minnaliten.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Du e ju knäpp...slutdiskuterat ;)

2008-11-07 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0