Ny design! vad tycks?

Eftersom min chef sa att min blogg sög, och nästintill att min design va ful.. haha inte riktigt, men ja tror att det var så han menade...
Så skulle jag göra om lite i den, men eftersom jag är ett rötägg, sparade jag bara kodmallen, och inte stilmallen försvann ju allting..
Jaja nu har jag en ny, och den tycker iallafall jag är fin =)

Nu ska ja kolla klart på Hemmafruarna...

Förresten, han vi prata om och hyra klubben av, till min 25 års fest.. Gav oss ett besviket svar idag.. Den är ledig 2 januari, men man får inte ta med sig sin egna alkohol.. Utan allt måste köpas där...
Va faan.. De är väl inte en enda kotte som har råd med de efetr jul o allt. Dessutom åker ju Hanna, Emeli, Ingela och MT till Thailand och grejer i 2 månader, och jag tror inte att dom har nån större lust och läga pengarna på alkohol innan dess..

Gaaaah! Hur ska jag göra nu? Nån som vet vart ja kan ha en fest??


          



Vilken tycker du är finast?





Kommentarer
Postat av: helena

tycker den nya var fin!

Sandra, hjälp mej fixa en fin blogg! Så kanske jag får mest blogg-lust sen om den är fin! hihi! =)

2008-11-25 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0