Obama & havregrynsgröt

Idag hade jag absolut ingen lust att vakna... Skallen dunka och ja ville bara sova...
Efter mycket snoozande gick ja tillsist upp... Seeegt!
Ja har fortfarande bajsont i skallen, hoppas de inte blir värre bara, för idag är det skogen som gäller...

vaknade till Rix fm och de enda dom prata om är valet... Ja e absolut inte intreserad, ärligt talat vet ja inte ens vad de va för val....
jaja sista dagarna gick de ju inte och undvika....

Slog på texttv för o kolla vem ´som vann...
Obama USA:s nye president
Världens ledare gratulerar Obama
Högste valdeltagandet på 100 år
Marknaden välkomnar Obama

Med andra ord har det absolut inte hänt nånting runt om i landet... ?
Bara Obama snack... Och alla människor är lika mycket värda??!


Det svider i mina ögon... Jag är trött. TRÖTT. TRÖTT. TRÖTT

Jag har nyss äti havregrynsgröt.. De e såå äckligt!! men nyttigt!

Nu sak ja till tåget!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi åt oxå havrgrynsgröt imorse :) pissgott ju! och nyttigt som sagt

2008-11-05 @ 10:53:57
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Ilona

kika gärna in på min blogg, och senare på bloppisen som det står om i mitt senaste inlägg. hittar du inget nu så kanske senare. :)

2008-11-05 @ 12:39:11
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Rymdare

http://www.youtube.com/watch?v=YawY0dZcr2I



Yes, våran man vann!

2008-11-05 @ 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0