Svar till Anonym!

Jag har fått en kommentar av någon som verkar skapligt upprörd???!... Som dessutom vill vara Anonym (!)
Så här få kära du ett svar tillbaka!!

Jag placerade inte min väska där, för att slippa ha någon bredvid mej, utan för att jag inte vill sitta med den i knät, när det istortsett är tomt i resten av vagnen.
Så trångt kan det knappast ha varit!

Svar till : Anonym
Om du inte förstått det så är sittplatserna faktiskt till för att sitta på, inte för att din väska ska ha en egen plats. Kärringen hade inte behövt stressa dig, men du kan inte mena att hon förstört din dag. Det är faktiskt du som gjorde fel när du placerade din väska där för att slippa ha någon bredvid dig. Du får helt enklt leva med att det är trångt på pendeln. Om det är så besvärligt kanske du inte ska åka pendeln.

Kommentarer
Postat av: Piffsan

Haha... tiihiii.. Sandra da, du verkar upprörd.. =) Låt dom gnälla, va spelar de för roll? =)

2008-11-11 @ 16:35:18
Postat av: Madeleine

hahha, finns alltid sånna som måste kommentera med sånt... :-o Bara att slå dövörat till...

2008-11-11 @ 22:38:35
URL: http://muppsan.com
Postat av: anna-karin

ja vissa har ju bara intresset av att störa sig :)

2008-11-12 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0