Lååånpromisen!

I fredags kom ju Troyzan till oss, vi skulle vara hundvakt..
Så i lördags va vi ute på låååångpromenad.. Vi gick ut till Almäns/ gamla Inget... och tillbaka de tog 1.5 timme =) men de va jätte skönt och mysigt... Dessutom hade vi ganska kul faktiskt.. Men kallt som få, speciellt om fötterna...
När vi va på väg tillbaka kom ja på att ja fortfarande har kvar mina vinterskor hemma... Aaa ja hade ju kunnat ta dom istället för ett par tunna jumpadojor...


Doris tigger tonfisk, och Troy hakar på =)

Med tanke på att de står ett träd mitt i spåret antar ja att det va länge sen de åkte ett tåg här..

Min älskling fick tillbaka barnasinnet, och började gå balansgång =)

Nån behövde tydligen tak över huvudet... Såå vi tittade in =)

Stort som få va de därinne...

Underbara!

Troy blev törstig och hade sönder isen på vattenpölarna...

Å jag =)



Haha ja trodde de va nån gång för uttrarna....



haha vi hitta 3 frysta kantareller oxå...


Dom 3 prickarna, va egentligen enorma fåglar..

Myys, men de lukta aber!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hallå gumman ja jag har me en blogg..

Hur e läget då det va ju inte igår..

Fin blogg btw..

Puss..

2008-11-04 @ 13:54:34
URL: http://kimolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0