Bara en....

jag hade inte öroninflammation =) =) =) faan vilken tur!

Hon kollade i mitt öra och sa att det var väldigt rött, och att hon såg att jag var kraftigt förkyld. Men hon tyckte att vi skulle avvakta me pencilin, tills de blir värre... Hon tittade i min hals och misstänkte att jag istället hade halsfluss... Men de hade jag kunnat svara henne på en gång att jag inte hade... Med tanke på att jag hade de 5 gånger förra året, så vet jag om och när jag har de...
Jag hade "bara" en kraftih virusinfektion, ¨så hon tyckte att jag skulle hem och vila upp mej..

Så ja ringde Håkan-Kråkan på jobbet nyss och sa att jag blir hemma imorn med, men ska försöka ta mej dit på onsdag...
Men det bröts, och när jag försökte ringa upp igen va de ingen som svara... Mycket märkligt.. Men ja försöker ringa lite senare, nu sover ju barnen...

 VIRUS


Kommentarer
Postat av: sarah

tacktack :D vårdkasen ligger ute i sorundas skogar ;). vet inte exakt vart, men man måste gå en bit dessutom. långt upp.. högt högt!

2008-10-13 @ 13:40:53
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0