En klump i magen...

Min ögonläkare ringde alldeles nyss till mej... Hon hade fått svaren på proverna...
Hon berätta att dom hittat nåt fel på ena ögat... Mer ville hon inte berätta.. Inte förrän vi träffades, hon skulle skicka en tid till mig snarast!
Hon sa också att dom har ju iaf konstaterat att det inte är något jätte farligt, eftersom jag har gjort magnetröntgen...

Usch, jag fick en klump i magen, en klump i magen som inte vill försvinna.... Den vill bara vara där.. Åh jag hoppas jag får en dit inom snar framtid..
Hon vill dessutom göra en synfältsundersökning igen, men jag antar att det blir samtidigt som nästa besök...



Kommentarer
Postat av: Julia

USch hoppas det inte är något för allvarligt!

2008-10-28 @ 18:52:41
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Ebba

Låter inte bra. Hoppas det blir bättre!

Kram

2008-10-28 @ 23:07:29
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,super snygg blogg du har.Skulle du vilja svara på min fråga i min blogg då skulle jag bli jätte glad ;D

kramar www.jossefiiinee.blogg.se

2008-10-29 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0