God morgon härliga dag!

Vilket härligt väder de e idag-...

Idag vaknade jag av en skit konstig dröm.... Helt sjuk...

Vad betyder den?? Jag har till o me ritat upp den en aning..


Idag mår ja faktiskt ganska bra... Ont i skallen bara, men febern har lagt sej o kroppen värker inte..
Så idag ska jag ta mej en promenad ner på stan tänkte jag, och äta lunch / fika med Zandra och hennes lilla Kevin...
Så nu måste jag nog göra mig i ordning..

Förövrigt, jag fick sms från Siba idag, och min dator är klar.. Konstigt, de har ju inte ens gått en vecka... Så snabba brukar dom ju aldrig vara....


Frulle... 2 smörgåsar, kaffe me mjölk och tigermelon... Nyttiga jag =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ninna

har inte orkat kolla på det än, headerna asså. men om du vet så får du gärna hjälpa mig. du verkar ju kunna sånt där :D

2008-10-10 @ 12:43:23
URL: http://cherrynin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0