Helgen är snart över

Såå vad har denna helg bjudit på då?

I fredags va vi Järna hos Anna o Björn, där satt vi mesta och lysna på musik oh drack några öl.. Ja o Anna va ute och gick/ lekte med Raffe en sväng... (the dog)
Sen blev klockan 00.20 och det var dax att dra mot tåget.. Med tanke på Kentas tillstånd och att han skulle me, behövde vi 15 min tidigare...
På tåget fick jag ett ryck och ville gå ut, så ja rngde taxi, och han kom 5 över 1. då hade vi 10 minuter på oss att göra oss i ordning....
Snabb som faan!

Vi hamna på O´learys, då vi hörde att de inte va nå folk på hamn..,


Kenta

Älskling


Mycket fin tröja =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pä lördagen va vi på visning på hus i Hölö.. De ena va ett ruckel, man hade varit tvun en och renavera allt!
De andra skulle hon ha visning på efter, men hon sa att vi kunde åka dit och titta nu, för i orkade inte vänta... Då de var ett nybygge och ingen bodde där kunde vi titta in genom fönstret..
Där var det jätte mysigt,, Mitt ute i skogen, grannarna hade tupp som man hörde... Men de huset va alldeles för litet... Vi hade inte ens fått plats me sängen i sovrummet..




Efter de drog vi till IKEA.....




Där garvade vi hela tiden.. Speciellt när vi kom till ljusavdelningen.. För vem faan köper doftljus som luktar nybaktabullar, kladdkaka och cheesecake...??




What lixom??

Iaf sen åkte vi til Heron, där skulle vi bowla, käka och gå på bio... Men de böev bara käka och gå på bio, för de va 30-40 minuterskö till bowlingen, och vi orkade inte vänta..
Vi såg Step Brother´s.. Ganska ok film....

Sen kom vi hem, dammsög och packa upp och fixa me mattan o ljusen och allt annat....


De här blev de... Ljus, en filt o ha i soffan (brun) den blåa fleecefilten e till Doris. Matburkar, dataväska och plastpåseförvar grej...


Jag är ju galen i IKEAS chips... Så ja köpte 10 påsar sånna me.. =) jag kommer bli fet!

Vi köpte även en matta...

Och så blev de.... Grymt bra!


När vi va klara mös vi i soffan till Beck- monstret...


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha, inte bara jag som är galen i ikea, tack tack säger jag bara. :-P

Hoppas allt e bra med dig och så annars?

2008-10-19 @ 21:28:52
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mattan ni har i v-rummet, den är från IKEA va? Tror det är den som jag kikat på...

2008-10-19 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0