Ingen banditkryssning för min del!

8-9/11 är det Banditkryssning... Vi har bokat... Men nu efter vissa saker som har hänt har jag bestämt mej för att inte följa me... Anders vet ja inte, han får följa me om han vill. Men igår så lät de på honom som inte han heller följer me...
Och följer inte jag me förljer förmodligen inte Sara me.. Och då finns de 1-3 lediga platser........
ja vill inte berätta vad som hänt, så de e ingen idé att du ens frågar!

Nu ska jag snart gå till tåget..

Idag ska jag till mitt gamla jobb och hälsa på =) Det ser jag framemot jätte mycket"


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå ingen kryss!!!

Fan då :( vill inte vara ensam tjej ju....

2008-10-23 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0