Ingen ork, ingen lust

jo de e sant, ja har bvarken lust eller ork till att skriva nånting idag....

Usch de e inte ofta ja känner så..

Skulle ha ringt läkaren idag, men eftersom jag varit vaken mellan 01.00 - 03.30 inatt för at jag har hostat som en toka, så blev de att j missa ringtiden dit...
Måste fixa hostmedicin! De jobbigaste e att de typ bara e cocilana som fungerar, men eftersom jag inte tål morfin, så kan jag ju inte anvnda den.. Jag spyr som en gris...

Jag vill blir frisk nu!! Jag vill ju tillbaka till jobbet, jag hade ju precis lärt mej alla namnen... Nu kommer ja ju glömt dom...
Får göra mej en lista och öva lite...

Nu ska ja göra te med honung i... Skit äckligt, ja vet, men jag har hört att de dämpar hostninge, så därför måste jag pröva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0