Läkaren igen...

Inatt har jag sovit HELA natten...  Tack vare Anna som kom förbi med hostmedicin igår.. Cocilana.... Som jag inte tål.. Men det gick hur bra som helst.. Dessutom spydde ja inte heller =)
Nu ska jag alldeles strax klä på  me och gå till bussen.. Jag har fått läkartid kl 14.00, så det var visst ett tag kvar såg jag nu...
Jag fattar faan inte varför jag aldrig blir frisk.. Jag har fått jätte ont i mina bihålor, och snoret bara rinner, att ja hostar och har ont i halsen gör de inte bättre... Dessutom börjag ja få ont i öronen också!! Igen...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj jag vill inte!!!

Ja måste ringa jobbet också och säga att som det känns nu så blir ja hemma resten av veckan... Men dom har vila nu, så ja väntar ett tag så ja inte väcker dom..
Va 1000an!
Fast jag är ju hellre hemma och blir helt frisk, än går tillbaka och blir sjuk igen. Fast som jag mår nu, så kan jag inte använda min kropp utan alvedon.
Ja har ju fortfarande feber, och är helt matt i kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0