Obehagliga människa!

Obehaglig människa!
Nyss när jag satt här vi datorn och höll på och fixa vinnar mailen till dom som vunnit på tradera.. Så hör jag VÄRLDENS liv utanför fönstret..
Först bryr ja mej inte.. Men sen började ja tänka lite... Hmm tänk om de e nån som blir misshanslad, så e jag enda vittnet.. Jag måste kolla... Men samtidigt när ja tänkt kolla så kommer ja på mej själv, faan ja kan ju inte kolla, tänk om dom ser mej o blir skit förbannade eller nåt.
Så ja smyger upp för att titta.. Men där ute går bara en enda man.. Och de är helt tyst..
Märkligt..  Så står jag och tittar på mannen med toabalen under armen och Willyspåsen i handen... Helt plötsligt börjar han skrika och gorma och sparkar i luften, och så går han, efter ett tag börjar han igen...
Obehaglig människa!
Antingen va han bara skit förbannad, eller så hade han nog inte alla fingrar på en hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0