SL??


Imorse tänkte jag att jag skulle ta ett tidigare tåg, så jag skulle hinna äta frukost och dricka mitt kaffe i lugn och ro på jobbet..

Jo tjena.. Tåget var försenat pga LÖV...

VA?? Vadå pga löv? Hallå? De e ju Sverige vi bor i, och det är ju så att vi har 4 årstider..

Vinter= snö

Vår= blomstring

Sommar= sol och varmt

Höst= LÖVEN FALLER!


Varför förstår inte sl de??

Äh det e ju som vanligt.. Varje vinter verkar dom bli lika förvånade över att det kommer snö...

VI HAR FÖRSENINGAR I TRAFIKEN PGA SNÖ PÅ SPÅREN...  ????


Jag ringde min älskling nyss och berätta att jag satt på tåget, jag frågade om jag hade fått nån post, och det hade jag =)

Jag hoppas att det är min jacka, men det tror jag inte.. Jag tror att det är från Halens.. Jaja de återstår och se..

Nu är jag i Tumba, jag ska åka hela vägen till Södertälje Centrum, för vi ska iväg och träna!

Imorgon ska jag till Huddinge Sjukhus, jag ska få elektriska plattor på huvudet, dom ska mäta nåt me ögonen igen.. Men jag tror inte dom kommer hitta nåt.

Pappa ska följa med mig.. Det känns skönt, det tar ganska lång tid, minst 3 timmar... Usch, ja börjar bli som lite nervös nu när ja tänker på de..


Nu ska ja packa ihop datan och spara mina inlägg på USB minnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0