Tårar till sömns

Igår kväll somnade ja inte förräns as sent... Även fast vi gick och la oss vit 22..
Jag har inte osvit på 2 nätter nu, för att jag har så fruktansvärt ont i mitt öra.. De sluta me att ja grät mej till sömns... Ska de va så? Alvedon hjälper ju inte ens...

natten till igår somnade jag klockan 6.00, när Anders väckarklocka ringde..
Allt bara för ett värkande öra. Det känns som det är nån som bankar me hammare, drar, hoppar och skriker i mitt öra.. Det gör grymt ont.
Dessutom klarar jag inte av bullrande ljud, för då vibbrerar de i hela örat.

Imorn ska ja ta mej till jobbet, jag hoppas att de funkar, nu e de ju mest på morgonen och eftermddagen/ kvällen som jag mår piss.. Men örat värker hela tiden typ...

Om de inte försvunnit till helgen får ja väl höra av mej till läkaren igen...

Nu ska ja ta mej en frullebit...


Det är tydligen där "hammare" man har hon i när man har öroninflammation, och kraftig virusinfektion som ja har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0