Mår som ett rövhål...

Usch, idag mår jag som ett rövhål.... Jag tror att jag har slagit personligt rekord i nynsningar... Jag har verkligen blitt as förkyld...
Imorse vaknade jag 7.30 av att jag inte kunde andas genom näsan, jag var TOK täppt i näsan, samtidigt som de rann genom ena borren, fy faan. Jag  som hoppades att jag bara skulle ha feber, men nej nej, nu blev de ju inte som så...

Idag har vi varit och handlat kattsand..  Eftersom vi inte viste vilken vi skulle ha tog vi båda.. Eller Ever Clean fick vi gratis, för att testa...
Och Anders proppsa på att vi skulle ha den andra.. Så de blev båda..


Eftre kattsandsköpet åkte vi till Anders jobb, han skulle fixa nåt med bilen... Så den hissades upp i luften...


Efter det så åkte vi till jobermax... Där köpte Anders ett par skor till sig, en mössa och en tjock tröja/ jacka till mej...
 Han är bäst!


Efter de åkte vi till Willys och handlade lite... Dessutom handlade vi rökt makrill och rökt lax i fiskvagnen utanför, så nu har vi ätit knäckemackor me rökt fisk.... mmmmmm de e bara såååå gott!

Idag ska de va avskedsfest för John, han ska ju flytta till Australien... Men jag har ingen lust att gå, eftersom ja känner mej som ett rövhål...
Men jag har sagt till Anders att han jätte gärna får gå ut om han vill (jag vet att han är ganska sugen) men han vill inte..
Jag har sagt att jag inte speciellt rolig när jag är sjuk... Jag har även sagt att jag kommer gå o sova relativt tidigt idag me...

Nu ska vi kolla på tv...

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Usch stackare :( Krya på dig!



Kram

2008-10-11 @ 20:50:43
URL: http://unikacassamdra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket, var riktigt kul med lite pyssel :)

Hoppas förkylningen blir bättre snart!

2008-10-12 @ 20:36:09
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Sarah

ever clean is the shit!!!!

2008-10-13 @ 13:42:13
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Sally loves Ever Clean

2008-10-13 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0