räkningar med glädje=)

hahaha jag hade bara räknngar på 4400 kr den här månaden =) Såååå skönt!!!

Så den här månaden la jag undan 3000 spänn, för nästa månad ska ju skatten betalas... =(  minde kul kan jag ju säga.... Suck!

Idag har de vart sådär på jobbet... De va väl för att vi hade en toppendag igår...

Nu e de bara 1 vecka kvar tills jag slutar... Förmodligen kommer jag gråta floder den dagen... Usch, tänk att inte träffa mina gamla barn mer, dom som jag har haft som inskolningar och som varit där istortsett lika länge som mej..

Idag pratade jag och ett barn om att jag ska sluta.. Då sa hon:
- Åh Sandra jag kommer sakna dej så mycket då, för jag älskar ju dej!
Åhhh ja smalt =) Hon blir snart 3 år..
Hennes mamma hoppas att dom får in nån som är lika mysig som mej, och kramas mycket med barnen... Åhh, de va ju så gulligt sagt...

Usch nä fyy, de komme verkligen vara tårar då... Och ja hoppas Marina ska vara på B2 så jag kan säga hejdå till henne me... Även fast vi självklart kommer ha kontakt ändå...




 

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

tack desamma! :D

2008-09-25 @ 20:46:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Marina

Mmm jag hoppas att jag oxå kommer att va där ju men just nu så ska jag utgå från att åka till söder varje morgon :-(. Men jag hoppas verkligen!

2008-09-26 @ 07:48:47
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0