Shopping =)

Idag kom vi öntligen ivög till Skärholmenscentrum... men gud vilket rörigt centrum måste ja säga! Man går ju bara runt runt runt. Inga skyltar och dom monitorerna som finns visar ju helt fel...
Aja nu har jag klagat...

Jag hittade iaf de jag va ute efter =)
En höst jacka... Och bruna stövlar... Jackan köpte ja på Vila och skorna köpte ja på Skopunkten... De blev allså inte 1 par skor utan 3 par.... Ja ja så kan de gå... De jobbigaste e ju att stövlarna som jag köpte fick åka raka vägen till skomakaren för att sys in.. Jag har ju så smala vader så inga stövlar passar.. Så stövlarna kosta inte bara 399... Utan blev helt plötsligt 400 kr dyrare... Usch usch....

Ja köpte även ett linne från NewYorker eller vad den hette.. Dom hade iaf grymt snygga kläder där.. Dessutom va de billigt...

Här kommer lite bilder på de ja handla..


Jackan från VILA 500 kr..

Dom svarta stövlarna... 399:-

Likadana bruna.. 399:-

Ett par andra... 349:-

Linnet 79:-

Franskmanikyr... 120:-

KOMMENTERA GÄRNA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0