Städa! springa??

Idag hade vi bokat tvättis 7- 12 och eftersom anders skulle hjälpa Kentas föräldrar och flytta kl 8 gick han upp 7 och kasta in de första maskinerna, sen kbart lver 8 ringde min klocka, då va de dax att gå ner i tvättis.. När ja hade lagt in lite i torkskåpet gick ja upp en stund och bädda nytt i sängen, sen va de dax och gå ner igen.. Då blev de saker som skulle in i tumlaren, resten fick ja hänga uppe i lyan, då vårat torkskåp e mini litet och värdelöst..
När ja hängt tvätten drog jag fram dammsugaren och efter de blev de golvskurning som hette duga.. Så nu e de skinande rent här och klockan e bara 10.32... =)
jag funderar på att gå ut och gå, eller springa.. men ja vet inte om ja pallar...  De skulle va rätt skönt och sen när ja kommer hem blir de till och titta på Sex and the City filmen, som jag fortfarande inte har sett...
Hmm aa de får nog bli så... Usch, ja e redan slut bara tanken på de... Men oj så jjobbigt de blev nu... Vart ska ja springa? Jag hittar ju inte så bra här, och ja vill ju gärna inte springa vilse...
Anders kommer iaf inte hem förrän vid 12 tiden, så de skulle ju passa gansa bra och springa...

Nää nu ska ja överväga hur ja ska göra...


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0