Underbara Älskling! och idol =)

Idag när ja kom hem hade Anders lagat mat.. Snitzel och Ris... Jag tittade in i ugnen för ja undrade varför den va på , och då stod de en form där i... Han hade bakad rabarberpaj =)
Åhh vad jag blir glad när man får extra överraskning=)

Nu ska vi titta på Idol, de börjar ju idag... De e sååå sjukt kul och ttitta på folk som verkligen gör bort sej.. Ibland undrar jag vad endel har för vänner egentligen som inte kan säga att Nej men du, du borde nog inte söka till Idol, fortsätt sjung på krogen.. Så resten av världen får slippa höra dej... typ..

Nu börjar de.,,,,.

Förresten, igår gjorde ja 60 situps på bollen, och dra mej baklänges på en ekkärra vilken träningsverk jag har i magen!!

Puss Bitchen


Den ser kanske lite bränd ut på bilden, men de va den inte!!


Kommentarer
Postat av: marina

Ujj vilken undebar pojke du har..

Och ja som sagt idol, hoppas du garvade lika mycket som jag gjorde åt vissa:-P

2008-09-04 @ 12:24:51
URL: http://Http://marinasinmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0