Mys dag me syster =)

Idag har jag varit hos läkaren... De gick nog jätte bra.. Eller DET gock bra, men ja vet inte om svaret blir bra....
Iaf, dom droppade pupillvidgande i ena ögat så den skulle bli stor... Och fyy faan vad jag såg ut sen... En jäte stor pupill och en liten som en knappnål... De såg sjukt ut, folk kolade på mej som om ja kom direkt från rehab...
Ja garva så jag dog flera gånger...
När jag var klar hos läkaren träffade jag min syster som skulle göra ultraljud på huddinge, och eftersom Micke inte kunde följa me så frågade hon om ja kunde haka... Och självklart kunde ja de...
Jag hade förberätt mej på tårar när jag för första gången ( och syrran me) skulle se bebisen, dessutom va de 1 g¨ngen ja va på ett ultraljud, men inga tårar kom, men de va nära... Faan va läckert de va! Man såg verkligen hur den levde om i magen, dessutom vinkade den.. =)
Ähh grymt kul! nu vill ja oxå ha bebis... =)

Efter en dag på Huddinge åkte vi hem till mej, Jessica har ju aldrig varit här... Hon tyckte lägenheten va jätte fin, sen höll vi på att dö av hunger, så vi åkte ner på stan och käkade på Nancy´s, och sen shoppa vi lite....

Här kommer lite bilder från idag... Kommentera gärna!!


Läskigt... Ja ser blind ut...


Kanylen ja fick i armen som dom spruta in vätska i så mitt urin e neongrönt!


Crazy...

Ja förstår nu varför folk titta som dom gjorde =)

Baby... Me uppåtnäsa som barnmorskan sa =)


Myyyys höst=)

Myyyyys

Sååå snyggt!


Puss Bitchen


Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg mössa och halsduk...och snygga olika stora pupiller ha ha.

Sötast är iaf min bebis :L

2008-09-05 @ 19:30:26
Postat av: Marina

Mohahaha, fan va aläcker du är med dina snygga pupiller :-P...Tur att inte jag såg dig då.

Då hade jag nog pinkat på mig av skratt :-P

2008-09-06 @ 10:24:31
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0