Besviken! Grattis Anna!

Jag har verkligen fått värsta bloggtorkan någonsin. Idag kom jag på mig själv att jag inte uppdaterat bloggen sen i förrgår.


Jag har ingen motivation längre. De händer inte så mycket just nu.

Jag jobbar på en förskola i Ronna där jag verkligen trivs jätte bra! Personalen är helt underbara och likaså barnen. Men det är bara ett korttidsvikariat. Då en tjej som jobbar där är sjukskriven ett par veckor. Dom vet inte hur länge det blir. 2 veckor är iaf säkert, men dom tror att de blir längre.

Jag fick alldeles nyss ett mail från jobbet som jag sökte... Besvikelse.. Jag fick inte jobbet men hon tyckte att jag var en intressant person och ville gärna spara min ansökan om det skulle dyka upp nåt vid ett senare tillfälle.


Jag ringde upp jobbet som jag är på idag. Dom blev jätte glada att jag inte fick det.. För då får dom ju ha kvar mig där ett tag till =)


Ja prata med Anna nyss på msn... Hon frågade om vi skulle komma förbi och fika. Min första tanke va SHIT nån fyller år! Nån som måste vara Anna! Mycket riktigt! Sorry Anna för mitt guldfiskminne. Här får du en finfin bild =) Ja hoppas du gillar den!


Idag skulle jag egentligen köra.. Men igår ringde hon på bilskolan upp och berättade att hon som jag skulle köra med var sjuk. Så tiden blev förflyttat till imorn istället.

Idag efter jobbet skulle ja ber på stan o ta blodprov. Men de blev inte så, då blodet inte höll tills imorn när de ska skickas för svar. Så jag ska komma dit imorn istället. Jag ska dessutom vara fastande. Jobbigt!

Men de blir en egenmysdag  dag för mig imorn. Min plan är att jag ska åka ner på stan till 10 tiden. Då gå o ta blodprov och efter de gå och fika för mig själv. Efter de blir det till bilskolan och visa mina färdigheter =)


Jag var även och bokade tid för min håruppsättning idag. Så den 17:de juni ska jag göra en provuppsättning =) Spännande! Men tänk om jag inte blir nöjd då. Då blir det bråttom och fixa en ny på 2 dagar =/

Åhh de känns som musten verkligen gick ur mej nu när jag fick de där mailet.. Fick en klump i magen och står nu på ruta 1 igen... *ledsen*


Nu har jag iaf ätit m&m och druckit en powerking.


Nu blir de till och söka jobb!


Kommentarer
Postat av: chinette

härlig blogg :)

2009-04-08 @ 16:09:44
URL: http://chinette.blogg.se/
Postat av: Anna

Skit sjysst tack som faan för den söta bilden.... tjuvar du bilder från fejjan eller???? :D

2009-04-08 @ 17:09:10
Postat av: Yvonne

Det var "ap"trist med jobbet tycker jag men du ska se att det ligger säkert något bättre runt hörnet och väntar på dig...

Säkert en massa gnällspikar där också, stora som små, hehehe.

kraaam

2009-04-08 @ 18:22:34
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: sanna

Du kommer hitta ett jobb till sist, men förstår att det är jobbigt att börja om från start.. =/



Provuppsättning så sent som två dagar innan!! Då får vi verkligen hoppas det blir bra! =P Det tror jag nog! =D



Kram

2009-04-08 @ 20:25:52
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0