Fickparkering och motorvägskörning bl a =)

Idag vaknade jag vid 8. Jag var helt anfådd och skakig.. Jag drömde värsta mardrömmen och hade väckt Anders flera gånger.. Usch vad jag hatar mardrömmar. Jag gick upp vid 9 och sminkade mej och klädde på mej... Vid 10 tiden bar de iväg till vårdcentralen... Dax för blodprov... Jag var svin hungrig eftersom jag jag skulle vara fastande... Men de gick bra... 6 rör med blod tog han av mej....
Efter de gick jag till Nancy´s och käkade en tonfiskröra macka... Rikitgt gott!
Efter de bar de iväg till bussen... Men jag kom för tidigt så jag satte mej och läste lite i körboken... Sen kom bussen som tog mej till körskolan. Där gick det prima skinka kalinka... =) Like always :D
Ja fick tvärbromsa på 70 väg och komma iväg snabbt som tusan.. och massa annat. Vi körde även i "stadstrafik" och till nästa gånng så ska jag öva på "stadskörning" och väjningsplikter... De blir galant =)

Igår va vi hos Anna och Björn... Anna fyllde år så hon fick massa ploppsaltlakrits som hon är besatt av och även en påsklilja ((???)) tror ja de va...
Vi fick tårta och bullar =)
Självklart va de ju jag som körde, och jag gjorde min första fickparkering =) De gick prima!

((De står en bil precis framför, men den kom inte med på bilden så jag använde min mobilkamera))
När vi hade varit där i ett par timmar hade de blivit mörkt. Först ville jag inte köra, men sen sen gjorde jag de ändå. Jag ville åka motorvägen istället för landsväg, då de är så mycket djur där.
De gick jätte bra, även fast jag bara kört på motorväg 1 gång tidigare, och de va i lördags..
Åhh de är så galet roligt och köra! Jag vill verlkigen ha mitt körkort NU NU NUUUU!!
Men de lär dröja...

Idag när jag kom hem så har jag suttit med teorin i ett par timmar. Jag gjorde delprov 2 och fick 55/60 rätt! INTE ILLA PINKAT DE INTE!

Men nu blir de dax för matlagning... Min älskade slutar om 6 minuter så ja ska se till o ha maten klar när han kommer... De blir lax, ris och hollandessås =) Mummmmmms!

Ikväll funderar jag på om man sk aåka och våldgästa Anna & Björn.. Jag är galet sugen på tårta =)  Men jag vet inte om hon är hemma. Hon skulle träffa sin mamma och mormor idag....

Vi får la se va som händer =)

Vad ska ni göra denna långhelg?

Kommentarer
Postat av: binded magazine

Påskäggen, vad är din åsikt? gör din röst hörd i binded magazine eller kika igenom gamla artiklar, krönikor, veckans bilder, bloggtips och mycket mer!

När är det din tur att synas i tidningen?



Hälsningar från redaktionen

2009-04-09 @ 16:48:28
URL: http://www.binded.se
Postat av: Marina

jodå jag hade allt hört av mig te hann ett par gånger men nu idag äntligen så har han hört av sig. Han hade glömt mobilen hemma hos sin pappa sa han när han bytte om där inan de drog till sjukhuset och idag så har han inte hat mottagning i skogen där han jobba...

Och imorn drar han till Norge och kommer inte hem förrän på Söndag.

2009-04-10 @ 00:25:21
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se
Postat av: Anna

men det finns ju massa tårta kvar ju!!! hade ju kunnat kommit hit å ätit upp resten :)

2009-04-10 @ 11:49:58
Postat av: Sanna

Snyggt parkerat! =)

2009-04-10 @ 20:02:02
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0