Fullspäckad helg! Men längtar till söndag!!

Äntligen fredag! Jag är så himla trött. Jag är så trött så jag mår illa!

Tanken va idag att vi skulle ut och käka. Men nu vet vi inte om vi ska "spara" de till imorn, och då äta lite tidigare så de fortfarande finns sol och kanske en aning värme...
Men om de blir så, vad ska vi göra idag då?

Anna och Björn ska på kryssning imorn och lär väl inte vilja göra nånting alls idag om man känner dom slöfockarna rätt... =)

Såååå de blir till att bestämma nåt när Anders har hoppat ur duschen...


Annars då? Jo dagen har varit primaballerina.... Ena kollegan va sjuk... Förmodligen magsjuka... Hon hade varit hos barnbarnen igår och då blivit smittad.... Tur att de va där hon blev smittad, så de inte är nån risk att ja åker på nåt skit... De räcker med förkylningarna som härjar fritt!

Imorn ska jag träffa pappa =) Han ska göra nåt med MC klubben. Så dom ska väl stå och visa upp sig i Moraberg. Så då ska vi åka dit. Sen är de ju bomässa imorn me som vi tänkt åka på...
Och på söndag är de visning på huset... Åhh vad jag längtar! Men de e enda anledningen till att jag längtar till söndag.... Men nästa vecka är det bara 4 arbetsdagar! NAJS!

Nu ska jag gå och fjuna till mej lite.... Eftersom vi inte vet vad vi ska göra... Men vill ju gärna inte se värre ut än vad man gör ;)


Vad bjuder eran helg på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0