Hur man får en ny bil gratis! Rolig historia =)

 
Hur får man en ny bil helt gratis!!!!

En dag var Sven ute och gick och såg sin kompis Olle komma åkande i en splitterny cab.
Olle stannade vid Sven och visade upp ett stort smil, mycket nöjd med sin nya bil!

- Olle, var har du fått bilen ifrån? frågade Sven.
- Stina gav den till mig.
- Gav hon den till dig? Jag visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt!

-Så här var det, sa Olle. Vi var ute och åkte längs kustvägen mitt ute i ingenstans.
Helt plötsligt kör Stina in på en lite skogsväg, stannar och kliver ur bilen.
Sen kastade hon av sig alla kläderna och sa:

- Olle! Kom och ta det du vill ha!
- Så jag tog bilen och åkte iväg!

-Du är smart, sa Sven, kläderna hade aldrig passat dig!


Hahaha!! I like!

Har ni några bra förslag på roliga historier? Maila gärna dom till mig så väljer jag ut dom jag gillar.  DU får dessutom en länk till din blogg i det inlägget!
Maila mig på
[email protected] Märk Rolig Historia.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, lite småkul så där :)

2009-04-05 @ 20:28:15
URL: http://justemra.blogg.se/
Postat av: celebri

hahaha den var konstig men rolig

2009-04-05 @ 20:29:32
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du men jag känner att det är lika bra att behålla vardagsrutinerna även om jag e arbetslös. Lycka till hos ögonläkaren nu. Kram

2009-04-06 @ 08:16:46
Postat av: Marina

Va ja som skrev nyss, såg att det inte va ifyllt förrän ja tryckt på knappen :-P

2009-04-06 @ 08:18:10
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0