Jag stinker som resterande Södertälje! Hjälp mej!!

Så då var det dax igen då.... Jag har blivit sjuk.... De känns som en ångvält har rullat över min kropp. Efter det har den  backat över en gång också...
FAN!

Jag har så ont i kroppen och i mina stackars bihålor som de dunkar i för varje steg jag tar.. Näsan rinner samtidigt som den är täppt upp i hjärnan..

Jag har proppat i mej vitlök, så nu stinker jag som resterande södertälje... Jag typ svettas vitlök genom mina porer, och andedräkten skulle jag kunna döda med bara geonom ett andetag..

.     

Jag va nyss på affären och handlade lite nödvändigt, men även en del onödigt.. Jag gick ålad längs väggarna för att inte riskera döda någon med min vitlöksandedräckt... Som tur va luktade säkerligen de flesta likadant som mig....
 
NEJ JAG ÄR INTE RASIST! Det jag menar är att Södertälje har större majoritet invandrare än svenska, dom använder flitigt vitlök, därav deras vitlökslukt till svett... Och så jag med idag.

Igår när jag kom hem från jobbet hackade jag upp 2 vitlöksklyftor och svalde ner med vatten. Jag har proppat i mej Berocca, mulit vitamin, vitlök, c-vitamin och kanjang.... Men de verkar vara försent....

Imorse började jag dagen med 2 vitlöksklyftor, som ja sköljde ner med vatten, efter de - kanjang, efter de berocca. Jag kokade mjölk med 3 vitlökslyftor i som jag sedan skulle dricka,,, Ja inte klyftorna, dom hamnade u sopen... =) Äckligt va de.. De smakade faan själv!

Nu blir de slappa framför tv:n!!

Har ni nåt tips på hur man snabbt blir av med en förkylning?? Alla tips är mer än välkomnande!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja, det är en bröstförstoring. Det är värt den smärtan. Jag har velat det här i 20 år så nu var det tid för mig. Ja, det är inte gratis. Du kommer ha tiden framför dig, tänk på att du är så ung. Jag är 43 år. Tack, KRAM

2009-04-29 @ 15:05:51
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: jenny

nää du, det är nog bara att lida på så länge.. :P Det blir ju bättre tillslut! Men det där med vitlöken kommer nog inte göra någon skillnad nu, det är ju långsiktigt som vitlök ska vara bra, inte för att bota förkylning! ;) Kramar Jenny

2009-04-30 @ 07:09:38
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: jenny

hihi, detsamma vännen!! :) Jamen man blir ju desperat! Man vill ju inte gå och vara dålig! Kramar Jenny

2009-04-30 @ 13:01:56
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0