Jeeez bara 2 månader kvar tills jag ska stå brud.

Oj oj! Nu går det verkligen undan., Idag är det på dagen 2 månader kvar tills vi gifter oss.. ♥
Jeeez, de kommer gå galet fort! Pirrigt.. Men jag har lixom fortfarande inte fattat att JAG ska gifta mej..... Men de kommer jag förmodligen inte göra förrän då jag står utanför kyrkan....
Åhh vad jag längtar!!
Vi har skrivit en ny enormt lång lista som ska fixas innan bröllopet.. Men jag orkar inte skriva upp den här.. Så jag fortsätter göra strykningar på min "gamla" lista....

♥Inbjudningar
♥ Inbjudningskort

♥ Färger- Tema
♥ Vandrarhemmet
♥ Maten
♥ Hindersprövning
♥ Dukning
♥ Kläder ((Sandra))
♥ Kläder ((Anders))

Fotograf
♥ Boka bröllopssvit till bröllopsnatten

♥ Utse tärnor och marskalkar

Utse toastmaster

Tårta
♥ Blommor
♥ Håruppsättning

♥ Naglar
♥ Önskelista

♥ Prata med prästen
♥ Serveringpersonal
♥ Musik
♥ Bordsplacering
♥ Vigselprogram & festprogram
Drycker halvt klart
♥ Önskelistor
♥ lämna in ringar för gravering
♥ skor ((sandra))
♥ skor ((anders))
♥ engångssaker, glas, duk mm
♥ servetter

Så de e ju inte sååå himla mycket på den här listan som är kvar och göra... Jag får se om jag senare skriver upp resterande saker som ska göras....


Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej

Som samarbetsansvarig på Bracy.se vill jag tipsa om en kanontävling.

Det är absolut sista chansen att tävla idag och den enda tävlingsregeln är att du ska svara på några enkla frågor.



Kika in på den här adressen:

http://bracy.blogg.se/2009/april/vinn-ett-fint-armband.html



Kramisar!

2009-04-19 @ 20:48:19
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycka till!! :)

2009-04-20 @ 10:23:44
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0