Jobb, sthlm, ögonläkaren, hår mm

Hej hej hallå dagboken =)
haha bert ljung.. Finns de nån roligare?

Aaa nu har jag jobbat. och kommit hem... Jag jobbade 9-12 idag eftersom jag alldeles straxt ska fara in till stan... Jag ska till ögonläkarn, och sen träffa mamma. Vi ska bla till Thachmahai ((STAVAS??)) där jag ska köpa hår till min bruduppsättning... Najs!
Sen ska vi även kolla lite dekorationer =)

Imorn blir de jobb igen... 9-16.. As skönt! HA dom gillar mej =) ja fick de bekräftat i torsdag =)  De e ju alltid kul o höra =) Ja gillar dom me =)

Aaa just de.. Mitt tåg va försenat imorse, så jag missade bussen och kom 14 minuter försent. PINSAMT! Men de gjorde ingenting.. Vi hade bara 6 barn idag =) Härliga måndag!

Nu måste jag göra mej klar!

Hoppas ni har en bra dag i solen = )

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej du skrev på min blogg och undrade om jag hade några tips som du kunde tänka på.



Jag skulle nog säga att man inte måste tänka på att allt ska vara perfekt,

när vi var i kyrkan och skulle gifta oss hade vi totalt glömmt vad vi skulle säga och gå, men det blev som det blev =)

när vi väl var gifta var vi så lyckliga att vi inte ens tänkte på hur middagen och festen blev =)

Så jag tycker bara att du ska ta det lungt =)

Garattis i förskott och lycka till =)

2009-04-06 @ 13:08:23
URL: http://latinomamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Taj mahal... dom har en hel del skit hår där så se dig för...

2009-04-06 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0