Latinsk öronsjukdom namnsdag... Tiburtius

Idag har en latinsk öronsjukdom namnsdag... Tiburtius... Jag tycker iaf de låter som de... Nån som känner någon sådan? Inte?
Nää inte ja heller... Ja tycker att de passar bra in i stora Fluss Lexikonet =)

Nog om de!

Inatt haf jag sovit galet dåligt! Jag somnade innan CSI va slut, men vaknade typ 70000 gånger efter de! Mycket irriterande! När klockan ringde så sa min älskling, du, du va ju tvungen och gå upp på engång när klockan ringde.. Jag svarade med att jag gärna kan ligga kvar ett par timmar till...
Men icke!

Pallra mej upp... Kissa, borstatänderna, klädde på mej och sminkade mej... Kom oxå på att kläderna jag lade fram igår inte alls skulle passa idag... Så ja fick ändra mej lite snabbt..
Fixa frulle. Kaffe och 3 rostade med skinka på.... Uptäckte 15 minuter senare att ja glömt pch starta kaffebryggaren.. Mutter mutter!

Sitter nu i skrivande stund och pratar me Hanna =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en sån där jobbigt irriterande morgon när man dessutom sovit dåligt.. =P

2009-04-14 @ 11:30:25
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Annie

Tiburtius - ja, jag känner då ingen heller.. Knepigt det där med namnsdagar, mitt namn är borttaget :s.. haha..



Låtsom en jobbig morgon - hoppas din dag visar sig bättre :)

2009-04-14 @ 13:59:04
URL: http://anniealma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0