Min underbaraste + bilkörning

Ha! Fick jag dig och läsa??
Hör och häpna! men min fotoblogg är uppdaterad!! Kika in här vettja =)

Nu på kvällen har jag och Anders varit ute och kört.. Aaa eller de va ju jag som körde... Nuförtiden får Anders knappt köra när vi ska åka nånstans =)

iaf vi åkte ut mot Glashyttan, där jag fota lite.. Bilderna kan ni ju som sagt kika på här =)

Efter de så körde jag upp till Sydparkeringen där vi skulle öva parkeringsbackning... Först gick det åt faan skogen... Då kom vi fram till att det var en "liten sväng radie". Vilket är olika på nyare och äldre bilar..
Efter massa försök och myccket svordomar, så fick Anders ett samtal, medans han tog de så gjorde jag den absolut perfekta parkbackningen!!

Anders frågade om jag var klar, men jag tvingade honom och gå ut och titta på den perfekta raka parkerade bilen. Jag fick tummen upp =)

Nu ska ja kolla på Du Är Vad Du Äter..............

Imorn blir de minipass på jobbet... Ynka 7.30- 12.00.. 5h.

Vet nu btw vad vi såg när vi va ute vid Glashyttan.... En fjärill!!


På fredag har jag och Anders varit förlovade i 1 år...
Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går! ♥


Visst är den här bilden heeelt underbar??

Nä nu jävlar!! TV:n!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja den bilden va riktigt fin den på Anders, bra taget. Ses vi på fredag???



Kram

2009-04-01 @ 20:21:57
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se
Postat av: Marina

Åh yes papprena är lämnade för två veckor sedan så jag får väl se fall jag får dem med mig när jag går på fredag. Ska kolla fotobloggen oxå :-P

2009-04-01 @ 20:52:47
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0