Trött som i ögonen du vet

Go morron allihopa, go morron far o mor. Go morron stora syster gomorron lille bror....................
Neeeeeej ja e inte på seciellt bra humör... Men ja kanske vill e sjunga just den sången OK?

öhh...

Nu har jag ätit frukost. Idag jobbar ja 9-17.30... puh! Men jag får skjuss till jobbet idag, för Anders ska åka nånstanns och hämta nånting och de är åt mitt håll =)
Mysigt värre =)
Fyy så trött jag är!  Lixom mest i ögonen.,,, Men ja får hoppas att det ger sig... Idag har iaf jag vilan :D naaaajs!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske kolla min facebook....



Vad ska ni göra i helgen???

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha okii super bra ju!! ja verklige mkt billigare, kostar ju runt 500kr att göra riktiga. Står det något speciellt på paketet så jag vet vad det är jag ska leta efter.

Ska ut och köpa det idag, blev riktigt sugen =)=)

2009-04-17 @ 10:55:28
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: sanna

I helgen jobbar jag tyvärr.. trist när det ska vara så fint väder. Slutar vid tolv på söndag i alla fall, sen är jag ledig måndag, så lite "helg" blir det! =)



Hoppas du får en bra helg!

Kram

2009-04-17 @ 11:37:42
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha tusen tack =)=) ska leta upp det imon. Medföljer naglarna då oxå eller? får man introduktion på hur man skall göra eller man får fixa det sj?



2009-04-17 @ 19:00:27
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0