Underbara helg! Bilder och text!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej ni som har saknat mej =)
Aaa och ni andra =)

Jag har haft fullt upp denna helg, därav dålig uppdatering.. Men jag tänker inte be om  ursäkt för de. Jag har kommit på att det finns så mycket annat och göra än o bara blogga. Förut kunde ja sitta i timmar framför datan, men nu har jag börjat tröttna en aning.

Iaf så har det varit en underbar helg! 
Det började i fredags, då ja om min underbara åkte in till Stockholm för att fira 1 år som förlovade =)
Vi började me och gå till Stadium för att kolla om mina skor som jag letat efter sååå länge fanns där i rätt storlek.. Dom fanns!!! JIPPIE!!



Sen gick vi till London och käkade mat.. Vi började med vitlöksbröd och tsatsiki till förrätt, sen åt jag en filé Oscar och Anders åt nåt annat med kött och klyftpotatis...
Dock fick jag galet ont i magen efter tsatsikin, då de va laktos i... Ja klart jag fick skylla mej själv, men de va bara sååååå gott!
Sen va ju tanken att vi skulle gå på bio. Men jag började verkligen på skit. Jag fick ondare i magen och jätte konstigt ont i nacken. Så vi kom bara upp till bion, sen vände vi och åkte hem.
Hemma blev de Troja och mys.

I lördags skulle vi ner på stan och fixa med frisyr, blommor, kostym och annat.
De va så underbart väder så vi lät bilen stå hemma och vi tog tåget. De blir inte alls lika stressigt då, man behöver inte tänka på nån parkering som går ut osv.

Vi fixade en frisör. Och vi fixa blommor och Anders kostym. Han la undan den till idag, då han inte hade presentkorten med sig.
Han blev grymt snygg! Och jag blev ännu kärare än någonsin! ♥

Sen när vi va klara nere på stan och bestämmde vi oss för att gå hem i de underbara vädret. Och det va jätte mysigt ochh gå nere vid kanalen.

Hemma igen började vi med maten.. Kött, pommes och massa hemmagjord vitlökssmör. AS GOTT!
Sen åkte vi iväg och fiskade med Anna och Björn.. De va mysigt så länge solen va framme, men de varade bara i 45 minuter, sen blev de svin kallt.
Annas mupp hund bet mig i låret, så nu har jag blåmärken där och är pissöm.

Sen körde jag och Anna (( i varsin bil)) hem till dom i Järna..  =) Så va vi där och drack kaffe, läsk, åt chips och kolla på nån dålig film. Sen va de dax och åka hem.. Då körde Anders. Han tyckte jag såg för trött ut och sen ville ja inte heller köra då de va bäcksvart ute.

Idag har vi haft STORA städdagen här hemma. Men först blev de solning och åka ner på stan och hämta kostymen och så köpte jag Ingelas tärnklänning. Jessica har redan köpt sin. Men Ingela har inte haft tid.
Nu kommer de bli precis som jag önskat!! Klänningarna är perfekta!! Helt underbara och PRECIS som jag har tänkt mej!!
 

















Sen åkte vi hem och städade och tvättade. Sen körde jag till Anders föräldrar.. MOTORVÄGEN!! Woohooo! Första gången! Det gick prima ballerina.. =)

Nu ska ja kolla lite på tv =)

Hoppas ni haft en bra helg!

Imorn är de jobb 9-12 som gäller, sen ska jag åka in till Stockholm.. Jag ska till ögonläkaren... På Sankt Eriks... Efter de ska jag möta mamma och köpa hår, till min bruduppsättning. Och mamma ska köpa Gelkit som jag ska fixa på henne nästa helg...

Vi ska även kolla lite på dekorationer till bröllopet...

Nu kollar Anders på nya James Bond filmen... Jag har då inte sett en enda då ja inte gillar dom. Så jag får lite"egentid" vid datorn =)

Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Tack för kommentaren i min blogg :D

Hoppas du får en bra söndagskväll, och en bra kommande vecka :)

2009-04-05 @ 18:43:32
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Favorit Plingen

Tack så jätte mkt igen för att du tog dig tid att köpa min klänning. Du vet om min situation just nu och jag är så glad att du förstår. Tack min vän Puss

2009-04-07 @ 16:18:52
Postat av: Sofia

Snygg klänning!! :D

2009-04-15 @ 15:03:29
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0